منوعات

بالكلمات شارموفرز تطرح أغنية فيلم عروستي

بالكلمات شارموفرز تطرح أغنية فيلم عروستي

صورة وخبر – طرحت فرقة شارموفرز أغنية “My Bride” من فيلم “My Bride” عبر قناتها الرسمية على اليوتيوب والتي تعرض حاليا في دور العرض.

 

فيلم “عروستي ” من تأليف مصطفى البربري وإخراج محمد بكير ، تدور قصة الفيلم حول إطار رومانسي.

 

كشفت الفنانة جميلة عوض (جميلة عوض) عن مشهد فيلم “عروستي” المعروض حاليا في دور العرض ، وأبدت ارتياحها للعمل ، وأكدت أن المشهد كان مثيرا للغاية بينها وبين أحمد حاتم وصابرين.

فاجأت صابرين جميلة عوض بالفيديو مما جعلها سعيدة للغاية وقالت إن صابرين تجسد دور والدتي في العمل وتعمل مع أحمد حاتم ضدي. وتحرص في الفيديو على الكشف عن تفاصيل الأعمال القادمة مثلما فعلت في فيلم المحكمة.

 

Lyrics | كلمات الأغنية : ايه ده هوا انتى جيتى مكنتش مستنى بس انتى بجد بهرتينى. ايه ده خلاص انتى my lady و كل ماتيجى ايوا هاحبك من تانى. دخله العروسة ماما رقعت زغروطة خلاص سلموهالى فى ايدى و كل حاجة مظبوطة . جاية و حاطة الحنة كل الناس هاتجلنا و مسحت كل اكساتى (ex) ولا واحدة عارفة حاجة عن حياتى. قالوا الجواز بطيخة يا اما حمرا يا اما قرعة بقت بسيطة و صريحة و انا سايبها على الله . طب ليه مش زى المانجو و تبقى عويس او سكرى فص . قبل ال honey moon انا هظبط نفسى رياضة و اخس النص . احنا مش جوازة صالونات و اللى يخش بينا يتشاط اصل انتى كاريزما اول ماشوفتك نسيت كل البنات . ايه ده هوا انتى جيتى مكنتش مستنى بس انتى بجد بهرتينى. ايه ده خلاص انتى my lady و كل ماتيجى ايوا هاحبك من تانى. ايه ده

إقرأ أيضا:كلمات اغنية فستان الحلوة فضل شاكر
السابق
قائمة بأكثر المدن السياحية زيارة حول العالم
التالي
هواوي تعلن عن أول شاحن للهواتف بالطاقة الشمسية